07.04.2025 - termin nadsyłania zgłoszenia
11.04.2025 - potwierdzenie wstępnego przyjęcia referatu
05.05.2025 - ostateczny termin wniesienia regularnej opłaty konferencyjnej
12.05.2025 - ostateczny termin nadsyłania rozszerzonego streszczenia referatu (1-2 strony) w formacie doc/docx (Microsoft Word). Szablon do pobrania: szablon_fimm_2025.docx
wniesiona w terminie wynosi 1.600 PLN (studenci i doktoranci 1.000PLN) i obejmuje materiały konferencyjne, obiady, przerwy kawowe, bankiet i program towarzyski. Opłata wniesiona po terminie wynosi 2.200 PLN (studenci i doktoranci 1.300 PLN). Opłata za wystawienie postera bez uczestnictwa w konferencji – 700 PLN.
Opłata konferencyjna dla przedstawicieli przemysłu wynosi 3.500 PLN i obejmuje oprócz wszystkich ujętych w opłacie instytucjonalnej możliwość wystawienia postera i/lub przedstawienia prezentacji.
Rezerwacje hotelowe należy dokonywać bezpośrednio w Pałacu, na hasło ,,fimm2025”: telefonicznie w godz. 8-18: +48 535 585 661 +48 22 774 48 62 lub e-mailowo: Organizatorzy wynegocjowali zniżki dla uczestników konferencji